Achizitioneaza echipamentele noastre prin Actiunea 2.2.2."Digitalizarea IMM-urilor"

Digitalizarea IMM-urilor

Microintreprinderile si firmele mici si mijlocii (IMM) din Romania care activeaza in alte domenii decat cel al tehnologiei informatiilor si comunicarii (IT&C) pot achizitiona echipamente/licente/produse din magazinul nostru prin accesarea de fonduri europene nerambursabile.

Linia de finantare face parte din programul national definit de Actiunea 2.2.2. Digitalizarea IMM-urilor pentru o economie digitala competitiva.Obiectivul schemei il constituie acordarea de sprijin financiar pentru achizitionarea de echipamente si servicii IT&C necesar digitalizării activității curente din cele 8 regiuni de dezvoltare ale Romaniei

Conditiile de obtinere a fondurilor europene sunt cuprinse in proiectul de ghid al solicitantului si schema de minimis.

Valoarea fondurilor nerambursabile

Din bugetul de 100 de milioane de euro al schemei, pot fi acordate catre o intreprindere fonduri in valoare minima de 30.000 de euro si valoare maxima de 100.000 de euro, cu intensitate de 90%, ceea inseamna ca IMM-urile beneficiare vor trebui sa asigure restul de 10% din cheltuielile eligibile plus cheltuilelile neeligibile.

Perioada de aplicare si implementare

Schema de ajutor de minimis se aplica pana la epuizarea bugetului alocat, dar nu mai tarziu de 31 decembrie 2021. Plata ajutorului se efectueaza pana la data de 31 decembrie 2023, in limita bugetului alocat.

Ce puteti achizitiona prin schema de digitalizare a IMM-urilor

Echipamentele/licentele/produsele existente in oferta noastra si fac parte din cheltuielile eligibile pentru finantare:

  • Sisteme si echipamente IT&Comunicatii, infrastructura date/voce
  • Sisteme de videoconferinta
  • Sisteme display interactive pentru cursuri si formare
  • Sisteme si retele/plaforme de informare tip Digital Signage
  • Sisteme pentru prezentare showroom
  • Sisteme pentru infrastructura hardware A/V si IT
  • Licente pentru platformele de video-conferinta Microsoft Teams si Zoom

Nota: Schema de ajutor de minimis acopera si cheltuielile asociate instalarii, configurarii si punere in functiune a echipamentelor si de asemenea cele asociate cu instruirea personalului care va utiliza produsele si cel care va asigura mentenanta.

Serviciile oferite de ELTEK Multimedia

Consultanta si audit pentru realizarea dosarului

Te ajutam sa iti verifici eligibilitatea pentru aplicarea la schema de ajutor. Partenerul nostru, VRSD Consulting este expert in realizarea dosarelor pentru aplicarea pe fonduri europene si are la activ 220 de proiecte implementate, care au obtinut o valoare cumulata de peste 48 de milioane de euro.

Specialistii nostri va pot ajuta sa alegeti cea mai potrivita solutie

Specialistii din echipa ELTEK au expertiza si certificarile necesare in industria A/V si IT&C pentru a va ajuta sa alegeti echipamentele si produsele potrivite pentru mediul pe care doriti sa-l imbunatatiti prin digitalizare. Intocmim studii de fezabilitate pentru a crea un ecosistem integrat cu tehnologia existenta in IMM-ul tau.

Instalarea si punerea in functiune a echipamentelor

ELTEK dispune de o echipa numeroasa de tehnicieni si ingineri instruiti si certificati de catre producatori pentru instalarea echipamentelor si configurarea sistemelor existente in oferta noastra.

Mentenanta si suport tehnic

Clientii ELTEK beneficiaza de servicii de suport tehnic, mentenanta si reparatii in regim de permanenta 24/7, oriunde pe teritoriul tarii, prin intermediul echipelor din Bucuresti-Ilfov si centrele regionale.
Compania noastra dispune in zona Bucuresti-Ilfov de un dispecerat service national si un laborator de reparatii electronice.

Lasă un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de a fi publicate